خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 15:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شهرکی:

پروژه منطقه آزاد تجاری-صنعتی سیستان در پیچ و خم بروکراسی اداری گم شده است

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس، با بیان اینکه مردم سیستان یک دهه است که چشم انتظار تکمیل پروژه منطقه آزاد تجاری-صنعتی سیستان هستند تاکید کرد که بروکراسی اداری امید آنها را از بین برده است.

فرهاد شهرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ظرفیت‌های مهم صادرات در حوزه انتخابیه خود، گفت: سیستان در خصوص پرورش دام چه سبک و چه سنگین بسیار موفق بوده و بهترین نوع گوشت را تولید می‌کند که در سطح جهان معروف بوده است.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان گوشت گوسفندان این منطقه تحت عنوان گوشت گوسفند نژاد بلوچ گرانتر از گوشت سایر نژادهای گوسفندی در منطقه به فروش می‌رسید.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون لازم است با تامین آب مورد نیاز بار دیگر زمینه تولید دام برای صادرات گوشت مرغوب در سیستان برای عرضه در سطح بین‌المللی فراهم شود که قطعا می‌تواند نقش موثری هم در اشتغالزایی و هم رونق اقتصادی در این منطقه داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، در انتقاد به عدم توجه مسئولان به تکمیل منطقه آزاد تجاری-صنعتی سیستان، تاکید کرد: متاسفانه بیش از یک دهه است که اجرای پروژه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی سیستان به تصویب رسیده است اما به دلیل بروکراسی اداری امید مردم این منطقه به تکمیل این پروژه از بین رفته است که می‌طلبد مسئولان مربوطه به این موضوع ورود کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383283
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار